Autor Téma: Wattery-Shadow priest  (Přečteno 66 krát)

Wattery

• Newbie
  • *
    • Zobrazit profil
Wattery-Shadow priest
« kdy: Leden 07, 2018, 11:53:18 odpoledne »
1. Wattery
2. Klex#2633
3. Priest
4. Shadow
5. 20
6. Rád sa venujem športu priateľom a cez voľný čas WOW. Študujem na STU Strojníckej Fakulte v Bratislave.
7. lvl15-Twisted of Fate- je veľa bossov ktorí majú počas boja viacero mobov ktoré mi daný talent ľahko procnú, čo mi zvýši dmg. V prípade, že je čisto iba 1 enemy- aj tak je to väčší dmg ako v prípade Fortress of the Mind
lvl30- Body and Soul- najviac mobiliy+ možnosť zrýchlenia spoluhráčov.
lvl45 - Mind Bomb- CC - proc na Sephuz Secret
lvl60- Lingering Insanity- Viacej haste- rýchlejšie castenie- viacej dmg
lvl75- Auspicious Spirits- Viac dmg ako San'layn
lvl90- Mindbender- pre Raidy najlepšia voľba- umožní zotrvať vo voidform oveľa dlhšie- viacej dmg.   Misery pre M+
lvl100- Legacy of the void-+5% shadow dmg vo voidform+ rýchlejší návrat do voidformy. v niektorých M+ Shadow Crash
8.Gemy na Shadow priesta su momentálne prioritne na haste kedže to je náš najdôležitejší stat. Enchant neck- šanca na ziskanie crit+haste na určitu dobu- 2  najlepsie staty. priorita:1.haste 2.crit 3.mastery 4.versatility
9. https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/twisting-nether/wattery
10. Holy a Disc priest- týmto smerom healera som sa ešte nezaujímal takže ako hlealer by som nebol moc užitočný.
11. Za poslednych +-8 mesiacov som bol v guilde Unclaimed-TwistingNether ktorá sa vytvorila z dvoch predošlých guild. Nepodarilo sa mi dostať do hl. raid skupiny pretože v guilde bolo priveľa shadow priestov a kedže niektorí hráči sa už poznali oveľa dlhšie, uprednostnili iných napriek tomu, že boli slabší.
12. The Nighthold a Tomb of Sargeras som sa snažil čo najskor dať na full heroic bez guildy. Vždy som si pozorne pozeral videa na jednotlivých bosov.