Autor Téma: Ragging/Holy paladin  (Přečteno 308 krát)

Ragging

• Newbie
  • *
    • Zobrazit profil
Ragging/Holy paladin
« kdy: Říjen 14, 2017, 03:23:45 odpoledne »
1.     Jméno ve hře: Ragging
2.     Battle tag: Humpik#2276
3.     Classa: paladin
4.     Spec: holy
5.     Váš věk: 25
6.     Napište něco o sobě: Jmenuji se Michal, bydlím v Plzni a studuji vysokou. Wow hraji delší dobu, na ofi jsem přišel v době otevření ICC.
7.     Zdůvodněte volbu vašich talentů:
Tier 1 - Bestow Faith/Crusader's Might -> záleží na encounteru, pokud můžu stát na melee a není tak velký dmg do tanků vyplatí se CM, většinu času ale používám BF, kvůli jeho poměru HP/mana
Tier 2 - Rule of Law -> nejlepší talent do raidu, jediny přímo zvyšuje healing output
Tier 3 - tady je to v podstatě jedno, ale nejčastěji chodím Fist of Justice
Tier 4 - záleží na encounteru, střídám všechny tři aury, podle toho, co je zrovna potřeba
Tier 5 - Divine Purpose/Holy Avenger -> zase záleží na encounteru, pokud je třeba healovat průběžně a vydržet s manou hodně dlouho, tak chodím DP, v opačném případě HA
Tier 6 - Judgement of Light -> chodím ho v kombinaci s Ilterendi
Tier 7 - Beacon of Faith -> jsem zvyklý být zaměřený na healování tanků, na což je BoF nejlepší talent
8.     Odůvodněte gemy, enchanty, které nosíte a volbu sekundárních statů: Staty jedu převážně Crit/Mastery - Crit/Versa, kvůli 100% crit chance na Holy Shock.
9.     Přiložte link na Vaše armory a ujistěte se, že jste v odpovídajícím gearu pro tento spec: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/drakthul/ragging
10.   Máte případně off-spec se kterým umíte a zda-li Vám nedělá problém switch během progresu: mám OS jak retri, tak prot, ale ani na jedno ještě nemám BiS legendárky
11.   Krátce prezentujte vaše předešlé guildy: Guild byla spousta, nejdelší dobu jsem strávil v Blood Shadows, Dark Roots a Wicked.
12.   Vaše zkušeností z jednotlivých raidů když byli aktuální: EN 7/7M, ToV 1/3M, NH 9/10M