Autor Téma: Shadowpwn-Rogue-Assasination  (Přečteno 35 krát)

shadowpwn

• Newbie
  • *
    • Zobrazit profil
Shadowpwn-Rogue-Assasination
« kdy: Červen 19, 2017, 08:58:28 odpoledne »
1.     Jméno ve hře: Shadowpwn

2.     Battle tag: duo#2359

3.     Classa: Rogue

4.     Spec: Assasination

5.     Váš věk: 22

6.     Napište něco o sobě: Ahoj, jmenuji se Honza a studuji obor:Zdravotnický záchranář druhým rokem a blíží se prázdniny, čili spousta volného času. S WoWkem jsem začal od patche 1.8.0, když mi bylo asi 10 let, všude samé bugy a já jsem neuměl anglicky a ani jsem neveděl jak se mám opravit :D. Většinu hracího času jsem strávil pravděpodobně na free serverech ala twinstar. Na officialních serverech jsem začal hrát od Pandarie, kde jsem hrál převážně PvP na serveru outland, ale podařilo se mi zabít zde i pár bossů v SoO na Mythic. Ve WoD jsem raidoval jenom Highmaul kde jsem měl asi cca 5 mythic killů. Více raidovat jsem začal s aktualním datadiskem legion, kde mám 7/7 EN, 2/3m ToV, 7/10M EN.

7.     Zdůvodněte volbu vašich talentů:
1.a Master Poisoner - asi momentálně nejlepší talent na ST dps.
2.a Nightstalker - protože nemám legendární shouldery.
3.a Vigor - Silný talent s legendárníma botama, které mám, pomáhá rogunám s lepším fillováním cmbo pointů při menším critu.
4.a cheat death - tady není co dodat, jen OP.
5.a thugee - tady neni moc navyber, všechny tři talenty docela sucks ale tenhle je nejrozumnější
6.a toxic blade - st fighty , alcatrity - m+ a fighty se switchem targetů
7.a venom rush - za kazde situace nejlepší talent jak do raidů tak do plusů

8.     Odůvodněte gemy, enchanty, které nosíte a volbu sekundárních statů: prio mastery, enchanty podle simu. secndry: versa crit

9.     Přiložte link na Vaše armory a ujistěte se, že jste v odpovídajícím gearu pro tento spec:
https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/drakthul/shadowpwn