Autor Téma: Warbinder - 889 Fury war  (Přečteno 312 krát)

Warbinder

• Newbie
  • *
    • Zobrazit profil
Warbinder - 889 Fury war
« kdy: Únor 15, 2017, 12:27:34 dopoledne »
1.     Jméno ve hře - Warbinder
2.     Battle tag - Candyman#2379
3.     Classa - Warrior
4.     Spec - Fury
5.     Váš věk - 20
6.     Napište něco o sobě - Studuji v Praze jinak bydlím v jihočechách,co se týče wow zkušenosti s raidováním mám s tím,že se snažím sledovat různé theorycrafty atd. pro max. performance v progressu.
7.     Zdůvodněte volbu vašich talentů - War Machine - pouzivam skoro vsude, jelikoz v NH je vetsina Bossu + adds, jinak na pure single Endless rage samozrejme
                                                                                          -Double time - vetsi movement v raidu
                                                                                          -Wrecking ball pro konstantni aoe fighty - jinak Avatar na single / burst AOE
                                                                                          -Warpaint - mensi dmg income behem enrage
                                                                                          -Frothing Berserker - jelikoz nemam execute ring
                                                                                          -Inner Rage - co dodat, ty ostatni dva jsou useless
                                                                                          -Reckless Abandon- vyborny lineup s Frothing Berserker + Draught of Souls
8.     Odůvodněte gemy, enchanty, které nosíte a volbu sekundárních statů - Hidden Satyr jelikoz scaluje s Battle Cry - jinak ostatni podle toho, co mi vyslo nejlepe v simcraftu
9.     Přiložte link na Vaše armory a ujistěte se, že jste v odpovídajícím gearu pro tento spec http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Warbinder/simple mozna este uvidite NElfa :)