Autor Téma: Shadowfel - Demon Hunter Havoc  (Přečteno 264 krát)

hrncski

• Host
Shadowfel - Demon Hunter Havoc
« kdy: Leden 01, 2017, 05:16:36 odpoledne »
1.     Jméno ve hře - Shadowfel
2.     Battle tag - hrncski#2397
3.     Classa - Demon Hunter
4.     Spec - Havoc
5.     Váš věk - 19
6.     Napište něco o sobě - Zdravím, říkají mi Hrncski a je mi 19 let. Momentálně studuji Obchodní Akademii v oboru Informační technologie čtvrtým rokem. Rád stanovuju své cíle vysoko a snažím se je překonat. Mé nasazení je na 100% na každém Raidu, příprava flašek, potek. Full enchy apod. samozřejmostí. Své dovednosti se snažím neustále zlepšovat a z chyb se dokážu poučit. Nejsem výbušný typ, spíš tichý introvert. WoW je moje velká záliba a dělám vše pro to, abych byl ve své classe nejlepší. Moje další záliby jsou Longboard, Free Run a přátele.

7.     Zdůvodněte volbu vašich talentů -

Chaos Blades --> Zlepší burst a celkově dmg, když je potřeba na Single i AOE.
Demon Blades --> je to efektivnější než pořád buildit přes button Fury a uvolní to tak GCD na ostatní spendovací spely.
Bloodlet --> DoTka po hození glaivy, dává možnost tikat neustále dmg, pokud se udržuje správně, což je nejlepší možnost jak mít silnější DPS na rozdíl od ostatních talentů.
Momentum --> vyžaduje sice větší sklil cap, než Nemesis, ale umožňuje větší Uptime na DMG buff během encounteru.

8.     Odůvodněte gemy, enchanty, které nosíte a volbu sekundárních statů - Jelikož DH jede primárně přes crit, což mu umožňuje restorovat z chaos striku 20 fury a dávat crit dmg, je třeba ho mít na nejvyšší hodnotě.
9.     Přiložte link na Vaše armory a ujistěte se, že jste v odpovídajícím gearu pro tento spec - http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Shadowfel/simple
 10.   Máte případně off-spec se kterým umíte a zda-li Vám nedělá problém switch během progresu - Vengeance (878 ilvl). Amatérsky ho zahrát umím, ale žádný dobrý tank ze mě není. :D Pokud je potřeba, tak mohu switchnout samozřejmě.