Autor Téma: Healzdruid-Resto druid  (Přečteno 74 krát)

healzdruid

• Newbie
  • *
    • Zobrazit profil
Healzdruid-Resto druid
« kdy: Únor 06, 2018, 06:26:09 odpoledne »
1.     Jméno ve hře: Healzdruid
2.     Battle tag: blizzard384#2187
3.     Classa: Druid
4.     Spec: Resto
5.     Váš věk: 26
6.     Napište něco o sobě: Jsem programátor z Prahy a kromě hraní počítačových her rád chodím po horách. WoW jsem hrál v classic, TBC a WoTLK a před dvěma měsíci jsem se vrátil do Legion. V Legion hraju M+ bývalími raidery z guildy Embody a puguju HC Antorus.
7.     Zdůvodněte volbu vašich talentů:
15 - Cenarion Ward: Výborný mana effective CD. Abundance je výborný do M+, ale v raidech mi zatím přijde že není potřeba mít takový burst healing a taky by byl problém s manou.
30 - Displacer Beast: Nejlepší v tieru rychlý přesun. Renewal by se někde mohl hodit, ale druid už i tak má hodně survavibility.
45 - Guardian Affinity: Kvůli přežití. Někde se hodí Balance Affinity.
60 - Mass Entanglement: Hodí se na Coven. Typhoon na M+.
75 - Cultivation: Jediná použitelná věc do raidu.
90 - Spring Blossoms: Zvedá healing pro melees co stojí v kruhu, tak je nejlpší kde se moc nehýbe. Germination se zase hodí společně s Abundance do M+, ale nahazovat 2x rejuvation není v raidu moc efektivní. Někde kde by jenom pár lidí dostávalo burst dmg by se mohlo hodit. Inner peace se může hodit kdyby na raid burst dmg vycházel CD.
100 - Flourish: Podle mě jeden z nejsilnějších CD, umožní přehealovat nejtežší části a šetřit manu.
8.     Odůvodněte gemy, enchanty, které nosíte a volbu sekundárních statů: Určitě se hodně inspiruji návody na Icy Veins, takže maxuju mastery a potom haste, crit. Nemám ale moc gearu aby bylo z čeho vybírat.
9.     Armory: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/drakthul/healzdruid
10.   off-spec: Ne
11.   Krátce prezentujte vaše předešlé guildy: Žádná guilda (před několika lety to byla guilda Renegades)